Meuterhofstraat 8 – 3020 Herent

Tijdsregistratie op maat

# klanten

Project overzicht

In de dienstensector is het belangrijk een goede opvolging te hebben van projecten, tijd en kosten. Om dienstenbedrijven te ondersteunen ontwikkelden we voor verschillende klanten software op maat om hun projecten op te volgen. Het begint bij het registreren en opvolgen van leads, die de klanten toelaten om de toekomstige vraag en toekomstige projecten te gaan voorspellen. Zodra de projecten verkocht zijn worden de parameters van het project aangevuld en kunnen de verschillende resources tijd en kosten boeken op het project. Op die manier wordt project budget perfect onder controle gehouden en wordt er ook rapportering voorzien op groei, marge, winst,... De grote meerwaarde hier ligt in het feit dat de tool volledig op maat ontwikkeld wordt op basis van de bestaande processen en manier van werken.

Impressies

Toegevoegde waarde

Centraal beheer van projecten waarbij een focus wordt gelegd op het meten van de KPi's die belangrijk zijn om beslissingen in de bedrijfsvoering te nemen.
  • Centraal beheer van alle projecten
  • Detail informatie van alle werkzaamheden op het project
  • Evolutie van KPI's eenvoudig op te volgen
  • Medewerkers kunnen hun eigen informatie onderhouden
  • 1 versie van de waarheid
Klant: Verschillende klanten